‍ سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، از برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان در سنندج خبر داد.

پیام مجیدی امروز در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سنندج، که با حضور حسن عسکری فرماندار سنندج و دیگر اعضای دائمی ستاد در محل فرمانداری سنندج برگزار شد، گفت:سنندج به‌عنوان مرکز استان، همواره مقصد سفر بسیاری از هم‌وطنان و گردشگران داخلی و خارجی است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج گفت پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات خردادماه و همچنین ایام تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم.

او  می گوید:می‌بایست در این ایام با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

مجیدی گفت: وجود مراکز اقامتی سطح شهر از جمله هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها و همچنین اقامتگاه‌های بوم‌گردی فرصتی مغتنم برای ایجاد ماندگاری گردشگران در سنندج است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج گفت:اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان در ایام نوروز با تعامل و مساعدت، خدمات بسیار خوبی را به مسافران و گردشگران ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار