نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر اخیر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس صد میلیارد تومان اعتبار برای احیاء قنوات شهرستان‌های نیکشهر و قصرقند مصوب شده است.

سعیدی  در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر گفت: مطالبات مردم شهرستان نیکشهر در حوزه آب، برق، راه و بهداشت و درمان با جدیّت برای تخصیص اعتبار در حال پیگیری است.

او گفت: هم اکنون ۵ کیلومتر از راه روستایی منطقه هنزم و زیردان آسفالت شده و برای ادامه این پروژ نیز اعتبارات لازم تزریق و تصویب شده است.

نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری لازم برای ۱۷ کیلومتر از راه دسترسی مردم چاه علی به چاهان، راه ارتباطی منطقه گردشگری گرگان و تکمیل راه روستایی کوچینک به آبگاه با اولویت در حال انجام است تا به نتیجه نهایی برسد.

معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی مشکلات حوزه انتخابیه از طریق دفاتر و گزارشات فرمانداران رصد می‌شود، بیان کرد: همچنین دسترسی به اینترنت پرسرعت مناطق روستایی نیکشهر و تسریع در واگذاری قنوات ملی در قالب ماده ۵۶ به مردم از دیگر موضوعاتی است که در حال پیگیری می‌باشد.

معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه‌های مهم شهرستان نیکشهر بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار