م دیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: با حضور خادمان بارگاه حضرت فاطمه معصومه (ع) ۳۷ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در دهه کرامت در شهر زاهدان اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام مهدی پودینه گفت: همه ساله از اول ذی القعده که میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها، تا دهم ذی القعده که میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام، دهه کرامت نامگذاری شده است و هر سال جشن‌هایی در سطح کشور برگزار می‌شود.

او گفت: از سال ۹۶ حضور خادمان و پرچم متبرکه حضرت معصومه را در زاهدان داشتیم، اما دو سال اخیر به علت شیوع کرونا، خادمین و پرچم متبرکه حضرت معصومه در زاهدان حضور پیدا نکردند، اما امسال خادمین به مدت چهار روز مهمان شهروندان زاهدانی خواهند بود.

او گفت: عطر افشانی گلزار شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان ها، برپایی جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله در مکان‌های مختلف زاهدان، سرکشی از نیازمندان، حضور در مساجد شهر زاهدان و ویژه برنامه‌های کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام از جمله این برنامه هاست که از فردا تا ۲۰ خردادماه با حضور خادمان و پرچم متبرکه حضرت معصومه در زاهدان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار