رییس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از امروز به مدت ۶ روز در جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ جهان تاب گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع  و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد انواع وسیله نقلیه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ۱۵ و ۱۶ خرداد از ساعت ۱۳ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می‌شود.

مسوولان مازندران پیش بینی کرده اند درتعطیلات نیمه خرداد بیش از ۵ میلیون مسافر به این استان سفر کنند به همین دلیل۱۱۰ گروه گشت پلیس با بییش از ۲۰۰ مامور در محور‌های سه گانه کندوان، هراز و سوادکوه مستقر خواهند شد.

رییس پلیس راه مازندران می گوید: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امشب و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

به گفته سرهنگ جهان تاب  تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ یکشنبه هفته آینده چهاردهم خرداد در مسیر رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، مسیر آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد شد.

تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا صبح دوشنبه ۱۶ خرداد در  همه محورهای سه گانه، تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز تا جمعه در مسیر  جنوب به شمال محور سوادکوه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده از مسیر شمال به جنوب همین محور ممنوع خواهد بود.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.