کاراته کای ملی پوش اهل مهاباد به عنوان تنها نماینده آذربایجان غربی در تیم ملی کشورمان امیدوار به کسب مدال جهانی، عازم اسپانیا شد.

ملی پوش تیم ملی کاراته کشورمان گفت: طی سه ماه گذشته به صورت تمام وقت زیر نظر «ابراهیم احمدیان» تمرینات خود را پیگیری و هم اکنون آماده حضور در مسابقات جهانی و کسب جایگاه قهرمانی هستم.

جمال ابوبکری گفت: با آمادگی کامل و همچنین برنامه ریزی‌های انجام شده به کسب مدال در این دوره از مسابقات امیدوار هستم و تمام تلاش خود را برای کسب افتخار برای کشورم، استانم و شهرم بکار می‌گیرم.

وی که در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم با حریفان خود رقابت خواهد کرد، گفت: در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ نیز در مسابقات جهانی کاراته که به ترتیب در کشور‌های بلغارستان و رومانی برگزار شد موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم جهانی شده‌ام و می‌خواهم در ابتدا به کسب مقام اول برسم و در نهایت این عناوین را در این دوره از مسابقات هم تکرار کنم.

ملی پوش تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تیم ملی کیوکوشین کاراته ایران متشکل از ۲۵ رزمی کار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت، چهارمین دوره مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته اروپا IFK به میزبانی شهر والنسیا اسپانیا از ۱۰ تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

هم اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۱۰۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.

این شهرستان با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.