فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز نیرو‌های مسلح مقتدرانه درکنار مردم ایستاده و جان خود رابرای حفظ ارزش‌ها در طبق اخلاص گذاشته اند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری گفت: امروز نیرو‌های مسلح مقتدرانه در کنار مردم ایستاده و جان خود را برای حفظ ارزش‌ها در طبق اخلاص گذاشته است و یک قدم از مسیر دور نخواهند شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران می گوید: بدون لطف و عنایت خداوند، رسیدن به این نقطه امکان نداشت و پیروزی جوانان ما در برهه‌های مختلف به دلیل خداباوری و عنایت امام حسین (ع) بود.

او گفت:  امروز با لطف الهی و برکت خون شهداء و هوشیاری رزمندگان، امنیت مثال‌زدنی و با ثبات در کشور داریم که باید قدردان آن باشیم.

به گفته سردار اشتری تعداد شهدای نیروی انتظامی در سال جدید موید این تلاش است و همه باید سعی کنیم که این وضعیت را ارتقاء دهیم تا مردم با امنیت زندگی کنند.

او می گوید: شعار سال در سایه امنیت محقق می‌شود و به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا در هر نقطه کشور، امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کنیم؛ چراکه معتقدیم در سایه امنیت، رشد و پیشرفت محقق می‌شود که از ستون‌های اصلی آن نیز نیروی انتظامی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید مراقب تهدیدات امنیتی، فرهنگی و اقتصادی دشمن باشیم.

نباید فاصله‌ای بین ما و مردم ایجاد شود؛ چرا که پلیس در کنار مردم است و توطئه‌گران باید بدانند که در زمان مقرر به حساب‌شان رسیدگی خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: انتخاب فرماندهان روند خاصی دارد؛ در استان زنجان نیز فرمانده قبلی عملکرد مطلوبی داشته و تلاش او ارزنده است؛ چرا که در این مدت شاهد پیشرفت در شاخص‌های مختلف بودیم،  فرمانده جدید نیز شایستگی حضور در این سمت دارد و آشنا به مأموریت انتظامی است.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری می گوید: البته جرایم در حال پیچیده‌تر شدن است که باید تلاش کنیم منطبق با آن گام برداریم.

در پایان این مراسم سردار محمد طراقیه به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان زنجان منصوب و جایگزین سردار رحیم جهانبخش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.