رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: گفت:اولین کاری که پیامبر (ص) در انقلاب خود انجام داد احیای هویت بانوان بود.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری گفت: حقایق و گفتنی‌های زیادی درباره حضرت معصومه (س) وجود دارد و ۴۵ سال قبل از ولادت ایشان، امام صادق (ع) به حقیقت وجودی ایشان بشارت دادند که چه نعمتی نصیب امت خواهد شد.

او می گوید: با وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم، خداوند باب بهشت را به روی مردم گشوده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: حضرت معصومه (س) بانوی مکرمی هستند که در اخلاق، فصلیت، نورانیت، معنویت، علم، معرفت، جهاد، هجرت و پیروی از ولی خدا می‌توانند یک معلم جاودانه برای همه بشریت به ویژه بانوان باشند.

به گفته حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در بین فرزندان ائمه کمتر کسی به رتبه حضرت معصومه (س) رسیده و با آبرویی که در پیشگاه خداوند دارند، می‌توانند برای همه شیعیان شفاعت کنند.

او می گوید: روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر معین شده که اتفاق خوبی است؛ در تعابیر پیامبر برای دختران، ویژگی‌هایی شمرده شده و فرموده‌اند که دختران چه فرزندان خوبی هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خداوند دختران را دارای روحیه هنری خلق کرده، یعنی دختران دارای زیبایی‌شناسی، روحیه زیبایی‌شناسی، ظریف‌نگری و روحیه مادری هستند.

حاج علی اکبری گفت: در محیط خانواده دختر معدن محبت برای پدر، مادر، خواهر و برادر است؛ همچنین باقیات و صالحات دختران هستند و با وجود آن‌ها است که صلاح و خیر در جامعه بشریت استمرار می‌یابد.

او می گوید: اولین کاری که پیامبر (ص) انجام داد، احیای هویت بانوان و دختران بود که بزرگ‌ترین اقدامی بود که پیامبر اسلام در آغاز رسالتش انجام داد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: انقلاب اسلامی و امام راحل ما که احیاگر نهضت نبوی در عصر ما است، وقتی انقلاب اسلامی را شروع کرد به مصاف جاهلیت مدرن رفت و در جاهلیت مدرن هم بزرگترین خسارتی که به بشریت وارد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.