مردم شهرستان کوهبنان پذیرای خدام رضوی خواهند بود

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید کوهبنان گفت:امسال به گونه‌ای برنامه ریزی شده که تقریبا بیشتر مناطق شهرستان شاهد حضور خدام رضوی باشند.

سید حسین روح الامینی دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید کوهبنان  گفت: برای هشتمین سال متوالی مردم کوهبنان گذرگاه آقا علی بن موسی الرضا (ع) پذیران سفیران معنوی آستان قدس رضوی هستند.

مسئول شبکه جوانان رضوی کوهبنان می‌گوید: همه ساله مردم با چشمانی اشکبار در حالی که اسپند دود می‌کنند و ذکر مقدس صلوات خاصه را بر لب دارند به استقبال خدام رضوی می‌شتابند تا شاهد افزایش معنویت و استشمام عطر و بوی حرم رضوی باشند.

به گفته روح الامینی امسال به گونه‌ای برنامه ریزی شده که تقریبا بیشتر مناطق شهرستان کوهبنان شاهد حضور خدام رضوی هستند لذا این برنامه قبل از ظهر روز چهاردهم خرداد ماه از ساعت ۱۲:۳۰تا۱۳:۳۰در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.

روح الامینی گفت: در ادامه خدام در ساعت ۱۷:۴۵تا ساعت ۱۸ با حضور در منزل پدر شهید داوود رجبی یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهیدان همیشه جاوید را با قرائت صلوات خاصه و مداحی گرامی خواهند داشت.

مسئول شبکه جوانان رضوی کوهبنان گفت: در تحقق اهداف و برنامه‌های زیر سایه خورشید نقش خانواده‌ها و اعضا تشکل نقش برجسته و غیر قابل انکاری است لذا دیدار جمعی از اعضای تشکل‌های همکار با جشن زیر سایه خورشید در منزل ذاکر الحسین مرحوم سید محمد روح الامینی برگزار می‌شود.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید کوهبنان می‌گوید: از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱ خدام رضوی در ورودی بخش طغرالجرد و منطقه پابدانا دیدار مردمی خواهند داشت و با حمل بیرق رضوی حال و هوای معنوی خاص در این منطقه کارگری رقم خواهند زد.

روح الامینی گفت: در ادامه خدام رضوی وارد مصلای نماز جمعه شهر کیانشهر خواهند شد تا آن شب هم بزم نور در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در منطقه کارگری به نمایش گذاشته شود و هم مردم این خطه شمیم عطر رضوی را شاهد باشند.

به گفته مسئول شبکه جوانان رضوی کوهبنان در روز ۱۵ خرداد خدام رضوی در ساعت ۹ صبح در ورودی روستان خانمکان مورد استقبال مردم این خطه قرار خواهند گرفت و در ادامه با ورود به منطقه تا ساعت ۱۰:۳۰ در جمع مردم خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار