مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام چهار هزار زائر از استان به آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مهیا شد.

منصورکیایی گفت: با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، استان سمنان درخواست اعزام چهار هزار زائر را داده است که برای اعزام زائران این استان‌ ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آماده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: تمهیدات لازم برای اعزام چهارهزار نفر از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته است.

با برنامه ریزی های انجام شده هماهنگی لازم به منظور اعزام زائرین به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان صورت گرفته است.

 در این بین انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی شرکتها و رانندگان تحت پوشش تمهیدات لازم ناوگان جهت جایگزینی خودروهای معیوب و در راه مانده را پیش بینی کرده است.

 توسط تیمی متشکل از نمایندگان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در زمان اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بازدید فنی به عمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار