ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز آغاز شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت مقدماتی مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه ۲۰۲۴ همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شده است.

فردین وکیلی گفت: شرایط سنی شرکت در این مسابقات ملی مهارت حداکثر ۲۱ سال است و رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک، فناوری آب، سرویس و نگهداری هواپیما فاقد شرایط سنی است و این فرصت مناسبی برای علاقمندان به این رشته‌ها جهت شرکت در مسابقات است.

او می گوید: ثبت نام متقاضیان مسابقات ملی مهارت تا ۱۷ تیرماه سال جاری ادامه دارد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت http://worldskills.ir به صورت آنلاین و یا با مراجعه حضوری به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها ثبت نام کنند.

مسابقات ملی مهارت همه ساله با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، معرفی ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی، شناسایی نقاط ضعف و برنامه ریزی برای رفع چالش‌های آموزش فنی و حرفه ای، فراهم ساختن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور، کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان، شکوفایی مهارت‌ها و انگیزش در جوانان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.