پاکبانان و باغبان‌های مشهدی با تجمع در میدان شهدا برای آغاز پویش محله رضوی از امام هشتم اذن خدمت گرفتند.

مراسم اذن خدمت آغاز پویش محله رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت صبح روز پنجشنبه با حضور پاکبانان و باغبان‌های مشهدی و مسئولین شهرستان در عرصه میدان شهدای مشهدالرضا و درمقابل بارگاه رضوی برگزار شد.

علی نجفی گفت: خدمت به آقا امام رضا (ع) بسیار شیرین است و آنقدر عشق به ایشان در دل مشهدی‌ها هست که هرکسی به طریقی این ارادت را به محضر ایشان می‌رساند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امروز در عرصه میدان شهدا این خدمتگزاری در قالب افرادی نشان داده شده است که شاید کمتر به آن‌ها توجه می‌شود، اما خادمین امام رضا (ع) هستند و در شهر امام رضا (ع) خالصانه و با تمام وجود خدمت می‌کنند.

او گفت: به دنبال طرح محله بهاری که در ایام عید انجام شد شهردای مشهد تصمیم گرفت تا این طرح را در قالب محله رضوی که شامل ۸ منطقه و ۱۶ محله است، ادامه دهد.

نجفی گفت: امیدواریم این طرح قالب پویش‌های دیگر نیز ادامه یابد.

اهانت فیلم عنکبوت مقدس به امام رضا (ع) را محکوم می‌کنیم

مهدی ناصحی گفت: ما به عنوان کسانی که از خوان رزق حضرت رضا (ع) ارتزاق می‌کنیم نباید نسبت به موضوعاتی که به ایشان مربوط است بی تفاوت باشیم.

نایب رئیس شورای شهر مشهد مقدس گفت: در آستانه دهه کرامت متاسفانه اتفاقی در سطح بین الملل افتاد که به سادگی نمی‌شود از کنار آن گذشت.

او گفت: در جشنواره کن فیلمی موهن به نام عنکبوت مقدس جایزه گرفت که با اهانتی آشکار به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) ساخته شده است و مطمئنا این اهانت بی پاسخ نمی‌ماند و اینچنین مسائلی ذره‌ای از بزرگی شاه خراسان کم نخواهد کرد.

ناصحی گفت: کسانیکه به خودشان اجازه دادند تا به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) توهین کنند بدانند ما به عنوان همسایگان و خدمتگزاران ایشان به شدت این اقدام ناشایست را محکوم می‌کنیم.

نایب رئیس شورای شهر مشهد مقدس گفت: ما به عنوان خدمتگزاران شهر خورشید همه توان خودمان را به کار می‌گیریم تا زائرانی را که دل در گروی امام مهربانی‌ها دارند و برای زیارت به مشهدالرضا می‌آیند، با راحتی و آسایش بیشتری به زیارت بپردازند و در این شهر تنفس کنند.

در پایان این مراسم نیز این پویش با صدور فرمان از سوی فطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
این شهردار مشهد خوب بلده شوآف کنه