مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال با کمبود ۴۰۰ نفر در آموزش و پرورش استان مواجه هستیم.

کلام‌الله صفری گفت: 120 مدرسه در استان به دلیل فرسودگی نیاز به تخریب و بازسازی دارند که در این زمینه برای رفع معایب حوزه تعلیم و تربیت و محرومیت‌زدایی درصدد هستیم نسبت به راه‌اندازی قرارگاه جهادی در حوزه آموزش و پرورش ورود پیدا کرده‌ایم که در این زمینه همکاری دستگاهها و نهادها بتوانیم نقاط ضعف را بشناسیم و نقاط قوت را تقویت‌سازی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل می گوید: بی شک در حوزه آموزش و پرورش نیز با برخی مشکلات و بحران‌ها روبه‌رو هستیم که رفع آن نیازمند تشکیل قرارگاه و حساسیت گروه‌های مختلف است که انجام داده‌ایم و در این زمینه تاکنون برای رفع مشکلات و اشتباهات گذشته نیازمند کار جهادی هستیم تا مجموعه آموزش و پرورش ارتقای کیفی و کمی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از کارگروه‌هایی که در حال حاضر شکل گرفته می‌توان به حوزه عمرانی و مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مدارس اشاره کرد که در این زمینه بازسازی مدارس فرسوده در دستور کار قرار گرفته است.

صفری می گوید: کمبود نیرو جزو معضل و مشکل آموزش و پرورش است که امسال با کمبود 400 نفر در آموزش و پرورش استان مواجه هستیم که باید با جذب نیروهای جدید و بازنشستگی نیروها این خلاها را برطرف کرده و راهکارهای مناسب و اساسی در این زمینه داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.