مجموعه‌های ورزشی الزهرا (س) مخصوص بانوان است، اما آقایان در ساعت‌های مختلف این ورزشگاه‌ها را با قیمت‌های بالا اجاره می‌کنند.

در چند سال اخیر شهرداری تهران در حوزه ورزش همگانی فعالیت‌های زیادی انجام داده است. یکی از اولویت‌های شهرداری توجه به ورزش بانوان بود و از آن جایی که نیمی از جمعیت کشورمان را هم این قشر تشکیل می‌دهد، سرمایه‌گذاری و احداث سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی الزهرا (س) در گوشه و کنار پایتخت، شرایط بسیار مناسبی در راستای توسعه ورزش همگانی برای بانوان فراهم کرده بود.

یکی از اهداف احداث مجموعه‌های ورزشی الزهرا (س) این بود که بانوان شاغل نیز فرصت استفاده از یک مجموعه ورزشی را در ساعات مختلف داشته باشند.

در ابتدا ساعت کاری مجموعه‌های ورزشی الزهرا (س) از صبح تا ۶ عصر بود، اما برای رفاه حال بانوان شاغل قرار شد برخی این مجموعه‌ها تا ساعت ۲۰ و برخی دیگر تا ساعت ۲۲ باز باشند.

اما ورزشگاه‌هایی که مخصوص بانوان است در ساعت‌های مختلف با قیمت‌های بالا به آقایان اجاره داده می شوند!

حیدر سلیمانی در این باره گفت: ورزشگاه‌های الزهرا (س) از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع به کار می‌کنند و تا ساعت ۱۷ در اختیار بانوان قرار دارد، اما با توجه به اینکه از عصر به بعد بانوان استقبال کمتری از مجموعه داشتند، این ورزشگاه‌ها به آقایان اجاره داده می‌شود. تعرفه این ورزشگاه‌ها بر اساس قانون است و تخطی از تعرفه تعیین شده صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار