نیکونژاد گفت: اقدام موزیانه عده‌ای شیطان صفت به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا (ع) در جشنواره فیلم کن را محکوم می‌کنیم.

محمد مهدی نیکونژاد گفت: از همه هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی درخواست داریم که در تولید آثار فاخر به خصوص در دهه کرامت که متعلق به امام رضا (ع) است تلاش کنند.

او می‌گوید: از شاخص‌های هنرمند تراز انقلاب، همچون شهید سید مرتضی آوینی، مرحوم نادر طالب زاده و ابوذر روحی هستند که از ابزار هنر به بهترین نحو ممکن استفاده و با تولید آثار فاخر، خدمات کم نظیری را به جامعه ایران اسلامی ارائه کردند.

نیکونژاد گفت: توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه ها، همیشه این بوده است که جهادی عمل کنیم یعنی عالمانه، کارشناسانه، میدانی با تلاش شبانه روزی و برای رضایت مردم و خشنودی حضرت حق، توام با مطالبه دقیق، کار مداوم و بدون وقفه و فارغ از هر گونه ترسی، شجاعانه و بن بست شکن جلو برویم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: هنرمند در تراز انقلاب هنرمندی است که به صورت جهادی کنار مردم بن بست‌های واهی و قالب‌های متعدد را در هم شکند و هنر خود را با در نظر گرفتن موارد فوق، عزت مدارانه خلق کند و با این کار دل دوستان را شاد و دل دشمنان را به وحشت اندازد

او می گوید: همانند سرود سلام فرمانده که یک کار ظریف و شجاعانه و در عین حال مخلصانه بود و با فراگیری در سراسر کشور به یک کار قوی مبدل گشت که موج این کار دل دوست داران اهل بیت و ولایت را خشنود دشمنان ولایت را به وحشت و لرزه انداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.