آیت الله ناصری گفت: همه مسئولان باید با تبعیت از امام خمینی (ره)، در مسیر خدمت به مردم و برای یاری دین خدا حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: عده‌ای در روز قیامت نابینا محشور می‌شوند، این‌ها کسانی هستند که آیات خدا را منکر شدند و برای آخرت خود توشه‌ای نفرستادند.

او می گوید: عده‌ای برای نگهبانی از اسلام، قرآن، کشور و ولایت کار می‌کنند، این افراد در روز قیامت مورد عنایت ویژه خداوند متعال هستند، زیرا این‌ها نگهبانان دین و احیاگران مکتب اهل بیت (ع) هستند.

این موضوع را آیت الله ناصری در جمع نیرو‌های انتظامی استان مطرح کرد.

او می گوید: امام خمینی (ره)  همواره بر ارتباط با خدا و استفاده از فرصت جوانی برای عبادت خدا تاکید داشتند.

امام جمعه یزد گفت: امام برای خدا کار کرد و امروز همه ما باید با تبعیت از امام راحل، در مسیر خدمت به مردم و برای یاری دین خدا حرکت کنیم.

به گفته آیت الله ناصری فضیلتی که سربازان کشور در لباس با درجات مختلف از کار و شغل خود می‌برند، این درجه‌ای از کمال و حرکت در مسیر کمال دین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: سخنرانی‌های امام در رابطه با مسائل مختلف بود و مردم را به مقابله با ظلم و ستم فرا می‌خواند و جرقه انقلاب از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ زده شد و از آن پس مبارزات شکل جدی تری به خود گرفت.

او می گوید: امام همواره به یاران خود نیز می‌فرمود که اگر برای من مقاومت می‌کنید، به مقاومت ادامه ندهید، اما اگر برای خدا انجام می‌دهید، به راه خود ادامه دهید و در برابر ظلم و ستم مبارزه و در مبارزه، مقاومت کنید.

آیت الله ناصری گفت: وقتی آمریکا احساس کرد که انقلاب در حال رشد و پا گرفتن است، واقعه ۱۵ خرداد به وجود آمد، اما این واقعه مهم، نقطه عطف انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه یزد گفت: ۱۵ خرداد یادآور مبارزه و مقاومت از یک سو و ظلم و ستم طاغوت به پشتوانه آمریکا از سوی دیگر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار