وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در قالب سفر استانی رئیس‌جمهور به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به عجب‌شیر سفر کرده است، گفت: تکمیل طرح نیمه‌کاره کنارگذر غربی شهرستان را پیگیری می‌کنم.

آقای محمدمهدی اسماعیلی  روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این کنارگذر گفت: این طرح ۱۱ کیلومتری که در سال ۱۳۸۶ وارد مرحله اجرایی شده است، قرار بود در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری برسد، ولی تاکنون نیمه‌کاره و بلاتکلیف مانده است.

آقای جعفر قادری فرماندار شهرستان عجب‌شیر نیز در این بازدید تخصیص اعتبار برای اجرای طرح کمربندی عجب‌شیر را خواستار شد و افزود: با توجه به الحاق شیشوان به شهر عجب‌شیر، بازنگری این طرح برای حل مشکلات مردم منطقه و همچنین مشکلات ترافیکی ضروری است.

 پیشرفت کلی این طرح ۶۰ درصد بوده و تاکنون ۱۱ میلیارد تومان برای آن هزینه شده، اما همچنان با کمبود اعتبار مواجه است.

اگر اعتبارات اجرای این طرح به صورت قطره‌ای تزریق شود، به طور حتم تا چند سال آینده هم به بهره‌برداری نخواهد رسید.

 تقویت زیرساخت‌ها و راه‌های ارتباطی شهرستان همچون احداث کنارگذر‌های این شهرستان ضروری است.

 این کنارگذر به یک مجتمع گلخانه‌ای در حال اجرا از سوی بخش خصوصی هم در مجاورت مسیر نیز وارد شد و با توجه به اشتغال ۶۰۰ نفری آن در صورت تکمیل، برای تامین زیرساخت‌ها و اعطای تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار این طرح، قول مساعد داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور در سفر استانی آذربایجان‌شرقی ساعتی قبل وارد عجب‌شیر شد و با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برنامه بازدید از پروژه‌های عجب‌شیر را آغاز کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.