معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: رزمایش مشترک گروه‌های جهادی تخصصی دامپزشکی در سراسر کشور اجرا می شود.

آقای آقامیری در سفر به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رزمایش مشترک گروه‌های جهادی تخصصی دامپزشکی در استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری و با ارائه ۱۰ هزار خدمت در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، گفت: زیرمجموعه جهاد دامپزشکی، قرارگاه‌های متعددی ایجاد شده است تا با توجه به نیاز مناطق کمتربرخوردار به ارائه خدمات محرومیت زدایی در حوزه دامپزشکی بپردازد.

 استفاده از ظرفیت اردو‌های جهادی امکان ارائه خدمات به محرومین را افزایش می‌دهد و سازمان دامپزشکی، رزمایش مشترک این گروه‌های تخصصی را پس از چهارمحال و بختیاری در دیگر استان‌ها نیز اجرایی خواهد کرد.

 ماموریت‌های تعریف شده در رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی دامپزشکی تنها از عهده متخصصان بر می‌آید از این رو برای جذب همکاری‌ها، مشوق‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

آقامیری، همراهی دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها همچون سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای رزمایش‌های جهادی سازمان دامپزشکی یادآور شد و گفت: این تصمیم بزرگی است که در مجموعه دامپزشکی کشور در اولویت قرار گرفته است و تلاش خواهد شد به نحو مطلوبی اجرایی شود.

با اجرای مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها، ثروت ملی به صورت عادلانه‌تر توزیع شده و تولید نیز افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید


 اقدام دولت در هدفمندکردن شیوه پرداخت یارانه‌ها، بسیار ارزشمند است و تنها کسانی می‌توانستند این کار را انجام دهند که دلسوز مردم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار