اتباع افغانستانی فاقد مدرک که موفق به اخذ نوبت سرشماری نشده اند، دفاتر کفالت استان‌ها به تعداد محدودی از متقاضیان، نوبت دهی می کند.

بر اساس اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی، اتباع افغانستانی فاقد مدرک که موفق به اخذ نوبت سرشماری نشده اند، دفاتر کفالت استان‌ها از مورخ ۱۸ الی ۳۱ خرداد به تعداد محدودی از متقاضیان، نوبت دهی و سپس در تاریخ تعیین شده در برگه نوبت مراحل سرشماری را انجام می‌دهند.

متن اطلاعیه:

نظر به تمدید طرح بازشماری تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ از سوی وزارت محترم کشور، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند دفاتر کفالت استان‌ها در اجرای ابلاغیه از مورخ ۱۸ الی ۳۱ خرداد به تعداد محدود متقاضیان را از طریق نشانی اینترنتی ir.knoonnobat نوبت دهی و سپس در تاریخ تعیین شده در برگه نوبت ثبت نام می‌نمایند.

نوبتدهی از طریق گوشی تلفن همراه و رایانه‌های شخصی امکانپذیر بوده و در صورت مراجعه به کافی نت، هزینه نوبت دهی ۳۰۰ هزار ریال است.

دفاتر بدون برگه نوبت مجاز به پذیرش و اجرای طرح نیستند و در زمان مراجعه به دفتر ابتدا اصالت برگه نوبت دهی بررسی و کنترل خواهد شد. همچنین تاکید می‌گردد که فقط در تاریخ و ساعت تعیین شده به دفتر مراجعه شود.

همچنین افرادی که دارای سابقه سرشماری در طرح‌های سرشماری سال‌های ۹۵ و ۹۶، دانش آموزی و کارگری می‌باشند، در حاضر ضرورتی به اخذ نوبت ندارند و متعاقباً در این رابطه اطلاع رسانی خواهد شد.

کانون انجمن‌های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
صبغت الله دلجو
۱۹:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تشکر از کمک شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
اخراج
United States of America
احمدالدیدین رحیمی
۱۶:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام