برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در اصفهان

رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این دوره اصفهان در قاعده محل محوری فعالیت می‌کند و شهرداری اصفهان برای دهه کرامت در هر منطقه ۲ تا ۱۰ برنامه برگزار می‌کند.

محمد صالحی میرزایی گفت: نمایشگاه "کریمانه" عنوان نمایشی است که از ۱۷ تا ۱۹ خرداد از ساعت ۹ صبح شروع و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد. این برنامه به مناسبت دهه کرامت برپا شده و در این نمایشگاه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار به نمایش گذاشته می‌شود.

او می‌گوید: در برنامه "یا فاطمه معصومه (س) سلام" اردوی قم و جمکران به مناسبت ولادت حضرت معصومه ویژه بانوان در نظر گرفته شده این برنامه در ۱۷ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای مادر منطقه ۱۱ برگزار می‌شود.

به گفته رئیس ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، "ضامن آهو" یکی دیگر از برنامه‌های دهه کرامت است. این برنامه در ۲۱ خرداد ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و در این برنامه مسابقه نقاله نویسی، قصه گویی، نقاشی از یک پوستر امام رضا (ع) در نظر گرفته شده، مکان این برنامه در خانه کودک لبخند منطقه ۱۰ اصفهان است.

میرایی می‌گوید: مهلت ارسال آثار در اولین جشنواره شعر رضوی اصفهان تا ۱۵ خرداد است و ۲۱ خرداد زمان برگزاری اختتامیه و اعلام نتایج این برنامه است.

او می‌گوید: "کارنو" هم برنامه‌ای است که در فرهنگسرای کوثر از ۱۶ تا ۲۱ خرداد از ساعت ۹ برگزار می‌شود. این برنامه همزمان با روز صنایع دستی است و در این برنامه نمایشگاه و مسابقه صنایع دستی و بازارچه مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.