وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار یزد و هیئت همراه با استقبال مسئولان وارد بافق شد.

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بدو ورود خود به بافق، از امامزاده عبدالله بافق زیارت و به مقام شهدای این امامزاده ادای احترام کرد.

عبدالملکی در ادامه سفر خود به این شهرستان، قرار است در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های سنگ‌آهن مرکزی از جمله کلنگ‌زنی طرح پرعیارسازی سه میلیون تنی چغارت و کارخانه آهن اسفنجی و افتتاح پست نخلستان و پست آفتاب شرکت کند.

مجموع ظرفیت احداث خط پرعیارسازی و آهن اسفنجی، چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تن در سال و مجموع اعتبار مورد نیاز بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال است که برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

پست‌های نخلستان و آفتاب نیز پست‌های اختصاصی برق‌رسانی هستند که با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان، ۱۵۰ مگاوات برق را برای کارخانه گندوله‌سازی و طرح‌های آینده شرکت سنگ آهن مرکزی تأمین می‌کنند.

همچنین قرار است عبدالملکی نشستی با کارگران و بازنشستگان داشته باشد که در این آیین، نماینده کارگران شرکت سنگ‌آهن و گندوله و نماینده بازنشستگان به بیان درخواست‌ها و مسائل و مشکلات خود می‌پردازند.

بازدید از معدن چغارت، دیدار با مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن و همچنین دیدار با امام جمعه بافق از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این سفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار