شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۱۵ خرداد دعوت کرد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است: رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را هدیه‌ای از عالم غیب ربوبی دانست و بزرگداشت و راهپیمایی ۱۵ خرداد را به عنوان فریادی کوبنده از مستضعفان بر سر مستکبران توصیف کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند، حضور در میدان‌های حساس و اثرگذار نشان از بصیرت انقلابی مردم همیشه در صحنه دارد.

 به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و در محکومیت حرکت‌های اخیر ضد دینی و ملی برخی عناصر خود فروخته عرصه هنر سینما و اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم شریف، انقلابی و بصیر قم قهرمان را برای شرکت در راهپیمایی مردم ۱۵ خرداد دعوت می‌کند.

همچنین زمان و مکان برگزاری این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ روز ۱۵ خرداد از میدان روح‌الله و مقابل بیت تاریخی امام راحل به سمت حرم حضرت معصومه (س) اعلام، و یادآور شده است: آیت‌الله محسن اراکی عضو خبرگان رهبری نیز سخنران این مراسم می‌باشد.

قیام ۱۵ خرداد که در پی دستگیری امام خمینی (ره) در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ خورشیدی رخ داد و به دنبال آن، کشتار رژیم شاهنشاهی در خیابان‌های تهران و سراسر کشور به وقوع پیوست در حقیقت بسترساز و منشا انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی بود و نخستین جرقه‌های سرنگونی رژیم شاهنشاهی را رقم زد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار