برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در گچساران

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و نیز بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن سی و سومین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی و نیز بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ مراسمی در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین محلی، نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، برخی از چهره‌های سیاسی، بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سخنانی اهداف نهضت اسلامی امام خمینی (ره) را تشریح و این انقلاب را در راستای حرکت انبیا توصیف کرد که همچنان توسط خلف صالح ایشان تداوم دارد.

حجت الاسلام خاضع می گوید: بحث وحدت، همدلی و انسجام از شاخصه‌های مکتب امام (ره) است، حضرت امام خمینی ( ره) مردم را از هر قوم و گرایش و سلیقه‌ای بود می‌پذیرفتند و از دیگر شاخصه‌های مکتب امام (ره) صبر و مقاومت بود و در انقلابی با این عظمت نیز نظام سلطه را به چالش کشیدند. 

روضه خوانی و ذکر مصیبت ابا عبدالله الحسین علیه السلام توسط مداح "محمودی" بخش دیگری از این آیین در مسجد شهیدان گچساران بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.