دبیر جامعه ایمانی مشعر:

محرم امسال فرصت فتح دهه نودی‌ها در هیئت‌هاست

دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت:دهه نودی‌ها به جامعه مخاطب ما افزوده شده‌اند و باید به آن‌ها در محرم امسال توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رحیم آبفروش در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی ستایشگران جوان هیئت‌های کشور که با عنوان «الی الحبیب۲» در سالن جلسات غدیر مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: خلق مخاطب در هیئت‌ها یک موضوع بسیار مهم است. باید شرایط هیئت را به گونه‌ای رقم بزنیم تا افراد خاکستری نزدیک به سیاه نیز بتوانند در این جلسات حضور پیدا کنند.

دبیر جامعه «ایمانی» مشعر با اشاره به برگزاری میزگرد تعامل شاعر و مداح گفت: در این میزگرد شاهد حضور استاد سیداحمد شمس و استاد محمدعلی مجاهدی با اجرای احمد علوی خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه امروز مردم کل جهان درگیر نابسامانی‌های مختلفی هستند،گفت: اتفاق عجیبی که خارج از تمام تحلیل‌ها درحال رقم خوردن است، سرود «سلام فرمانده» است که در تمام استان‌ها با حضور پرشور مردم برگزار شد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: این شعر تلنگری به ما دارد که ما در حال پیر شدن هستیم، ولی دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به جامعه مخاطب ما افزوده شده‌اند و باید به آن‌ها در محرم امسال توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

او گفت: محرم پیش رو فرصت فتح دهه نودی‌ها در هیئت‌ها است که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

دبیر جامعه ایمانی مشعر با بیان اینکه باید اتاق مادر در هیئت‌ها تشکیل شود، گفت: مقام معظم رهبری به موضوع خلق مخاطب تاکید بسیاری دارند و باید یک مکان ویژه را برای حضور مادران با فرزندان خود تشکیل دهیم.

آبفروش با اشاره به اینکه امید پنهان شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نسل جدید یافت خواهد شد، گفت: دشمن در این سال‌ها نفوذ بسیاری را داشته است که در راستای پاکسازی این نفوذ نیازمند زمان و تلاش بسیاری هستیم.

 در این همایش شخصیت‌هایی، چون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، سیداحمد شمس، محمدعلی مجاهدی، احمد علوی، سیدمهدی حسینی، مهدی رسولی، مهدی سلحشور، اکبر شیخی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، حجت‌الاسلام میرزا محمدی، علی انسانی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار