مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان گفت: ضروری است که اخلاص را جدی بگیریم و در کنار آن توجه به عزت و کرامت انسان‌ها را نیز مدنظر قرار دهیم.

حجت‌الاسلام مهدی گرجی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: ایام ۱۵ خرداد آغازگر نهضت الهی انقلاب اسلامی است و نیاز است که جوانان و بزرگ‌تر‌ها در این باره مطالعه جدی انجام دهند چرا که این حرکت برای خدا آغاز شد، برای خدا ادامه پیدا کرد و امروز منشا برکات زیادی شده است.

آنچه که می‌توانیم از این قیام درس بگیریم اخلاص و توجه به خداوند متعال بود و تمامی آنچه امام خمینی (ره) در مسیر انقلاب انجام داد، دارای همین ویژگی‌ها بود.

او می‌گوید: درس بزرگ ۱۵ خرداد اخلاص بودو ضروری است که اخلاص را جدی بگیریم و در کنار آن توجه به عزت و کرامت انسان‌ها را نیز مدنظر قرار دهیم.

حجت الاسلام گرجی به ایام ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: آنچه می‌تواند امروز برای همه مردم مطرح باشد، علل موفقیت امام خمینی است چرا که امام جز خداوند و پشتوانه مردمی چیزی نداشت همچنین امام اهل شب‌زنده داری و عبادت و تعمیق ارتباطات با خداوند بود، ایشان ۱۵ سال در نجف هرشب در حرم امیرالمومنین (ع) زیارت جامعه کبیره می‌خواندند.

امام در توصیه‌ای به یکی از اهالی اصفهان برای رشد شخصیت، دو شرط گذشت اخلاقی و مالی را عنوان کرده بودند چرا که با گذشت اخلاقی، شخصیت انسان بزرگ می‌شود.

او با اشاره به آغاز رهبری آیت‌الله خامنه‌ای گفت: اینکه امروز کشور در عین تلاطم‌ها و بحران‌ها در حال حرکت رو به جلو است، نتیجه رهبری ایشان و همراهی مردم با ولایت است.

مسئول نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب می‌گوید: امسال حدود ۴ هزار نفر از اصفهان عازم حج خواهند شدهمچنین ایام حج فرصت مناسبی برای انسان‌سازی و توجه به خداوند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.