امام جمعه موقت بیرجند:

امام راحل ذخیره عالم شیعه است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: شخصیت کم نظیر امام خمینی (ره) ذخیره عالم شیعه است.

حجت الاسلام نوفرستی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: مردم بعد از گذشت ۳ دهه از رحلت امام خمینی (ره) با سوگواری و سفر به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یاد ایشان را زنده نگه می‌دارند.

او گفت: شخصیت کم نظیر امام خمینی (ره) ذخیره عالم شیعه است؛ احیای اسلام ناب محمدی توسط امام راحل به ما آموخت که باید در هر عرصه ای به خدواند تکیه کنیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امام خمینی (ره) آموزه‌های دینی را به بطن جامعه وارد و جهان را با دین مبین اسلام آشنا کرد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امام خمینی (ره) چهره اصلی آمریکایی‌ها را به دنیا نشان داد؛ در عرصه ملی و بین المللی، موفق ظاهر شد و سیاست‌های منفور غرب را آشکار کرد.

او گفت: با اینکه امام خمینی (ره) ۱۴ سال در تبعید بودند، اما بعد از ورود به کشور رهبری ایران را به بهترین شکل برعهده گرفتند که نمونه آن پیروزی ملت در دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام نوفرستی وجود ۱۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر امام خمینی (ره) را نشانه عشق و علاقه ملت ایران به امام راحل دانست و آن را تجدید بیعت مردم با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: واقعه ۱۵ خرداد مقدمه‌ای شد تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسد و من یاد شهدای ۱۵ خرداد را گرامی می‌دارم.

او گفت: اخیرا مجلس عراق با رأی قاطع هر گونه روابط با اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد، همان اقدامی که امام خمینی (ره) در آغاز انقلاب انجام دادند که این نشان از بصیرت امام خمینی (ره) دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار