امام جمعه شهرستان فهرج خواستار بکار گیری نیرو‌های بومی در ادارات این شهرستان شد.

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از مسئولین فرهنگی و هنری خواست با تولید آثار فاخر پاسخ مناسبی به فعالیت‌های ضد فرهنگی بدهند.

آقا ملایی با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز دشمن می‌خواهد شخصیت و راه امام و اندیشه‌های امام را تخریب کند امروز باید آرمان‌های امام عزیزمان را تببین کنیم. او در ادامه بر تبیین وصیت نامه سیاسی الهی امام و سیره ایشان تاکید کرد.

او با تشکر از پاسداران ولایت در توقیف کشتی‌های یونانی گفت: پاسخ مناسبی در مقابل دزدی دریایی امریکایی‌ها دادند. او خطاب ب دشمنان انقلاب گفت: بدانید که زمان بزن درو تمام شده است. او افزود: تا زمانی که نفتکش ایرانی را آزاد و عذرخواهی نکنند ۱۷ نفتکش دیگرشان در معرض توقیف است و با سیلی محکم پاسداران ولایت روبرو خواهند شد.

آقا ملایی همچنین با اشاره به سفراستاندار کرمان به شهرستان فهرج گفت: از حضور و سفر ایشان به شهرستان فهرج تقدیر و تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه فهرج گفت: در سفر استاندار کرمان به فهرج و حضور ایشان در جلسه شورای اداری مشکلات و محرومیت‌های این شهرستان را به استاندار محترم بیان کردیم. امیدواریم مردم اجرایی شدن مصوبات این سفر را ببینند.

او در ادامه گفت: شهرستان فهرج یکی از محرومترین نقاط کشور ایران است در شهرستان فهرج مهمترین مشکل، مشکل اشتغال جوانان است مشکل ریزگرد‌ها یکی از دیگر از مشکلات مردم است که تنفس را برای مردم سخت کرده است و شهرستان فهرج بسیار محروم است.

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: شهرداری فهرج با مشکلات مالی روبروست و اعتباری که به این شهرداری اختصاص پیدا می‌کند بسیار ناچیز است و کفاف هزینه شهرداری را نمی‌کند و کارگران شهرداری چندماه است که حقوق نگرفته اند.

خطیب جمعه فهرج در ادامه بر مقاوم سازی فضای اموزشی مدارس این شهرستان تاکید کرد و گفت: ۲۹ اموزشگاه فهرج درمعرض تخریب قرار دارند. دانس اموزان مدرسه بنت الرسول چاهدگال در کانکس تحصیل می‌کنند نیاز است مدارس این شهرستان بازسازی شوند.

امام جمعه شهرستان فهرج بر احداث خط اهن فهرج -چابهار تاکید کرد و گفت:احداث خط اهن فهرج چابهار نیاز این منطقه است و با اشاره به پدافند غیرعامل گفت احداث خط اهن فهرج چابهار نیاز کشور است.

او بر تکمیل بیمارستان فهرج تاکید کرد و همچنین خواستار بکارگیری نیرو‌های بومی در ادارات شهرستان فهرج شد.

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: در صورت بکار گیری نیرو‌های بومی شهرستان در ادارات بسیاری از مشکلات این شهرستان حل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار