رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: جوانی که به اتهام ارتکاب قتل عمد در دزفول به قصاص محکوم شده بود به حرمت امام رضا (ع) و با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

علیرضا باوی گفت: چند سال پیش اختلافی بین خانوادی در دزفول رخ داد و اختلاف منجر به درگیری شد که در این نزاع متاسفانه پدر بزرگ خانواده به قتل می‌رسد. *

او می گوید: قاتل پس از بازداشت و طی مراحل قانونی به اتهام ارتکاب قتل عمد نیز به قصاص محکوم گردید. 

به گفته رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با درخواست خانواده این جوان و دستور رئیس دادگستری دزفول پرونده به شورای حل اختلاف این شهرستان جهت حل و فصل ارجاع شد و بلافاصله اعضای شورای حل اختلاف با استفاده از ظرفیت ستاد صبر و همیاران صلح به این موضوع ورود کردند و طی چندین جلسه متعدد با اولیای دم، زمینه را برای صلح و سازش فراهم نمودند. 

باوی گفت: خوشبختانه با عنایت امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و تلاش و وساطت خدام حرم مطهر رضوی، اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح دزفول در دومین روز دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، اولیاء دم در کنار پرچم بارگاه رضوی و حرمت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) با اعلام بخشش قاتل، صحنه‌ای را به نمایش گذاشتند که نشان از عشق و ارادت به این معصومین بزرگوار داشت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.