عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حفظ نظام اسلامی در حمایت عملی از ولایت فقیه است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: همدان در عرصه‌های مختلف، شرایط بسیار خوبی را می‌گذراند به طوری که امام جمعه جوان، بانشاط، باسواد و استاندار آزاده و جانباز در استان برای خدمت به مردم حضور دارند.

شب گذشته مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد.

او گفت: در سی و سومین سالگرد ارتحال امام عظیم‌الشان قرار داریم و ۱۴ خرداد یک رزمایش است تا علاقمندان به امام خمینی (ره) از همه شهر یک جا جمع شوند و بیعت مجدد و عرض ارادت ویژه به ایشان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ۱۴ خرداد روز ابراز حق‌شناسی است و در این روز می‌خواهیم به امام (ره) عرض کنیم که قدردان زحمات شما هستیم چراکه در شرایطی که دین غریب بود و طاغوت به دنبال دین‌زدایی بود و مارکسیست‌ها دین را افیون توده‌ها می‌خواندند با همراهی مردم به میدان آمدید تا پایانی باشد بر تمام این اقدامات.

او گفت: با انقلاب امام خمینی(ره) کشوری که مستعمره قدرت‌های وقت بود، استقلال پیدا کرد و ایران قبلا گاهی تحت‌الحمایه روس‌ها بود و گاهی هم تحت‌الحمایه انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها، مردم هیچ‌کاره بودند، اما امام راحل صاحبخانه را به خانه بازگرداند.

خاتمی گفت: امام (ره) به خاطر دین و وطن وارد میدان شد و اعلام کرد سینه‌اش را برای گلوله‌ها آماده کرده است و ارزشمندترین ارمغان امام خمینی (ره) تشکیل نظام اسلامی است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از اسلام و قوانین آن پاسداری کردومسئولان باید با تمام وجود در این راه تلاش کنند و اگر ذره‌ای از خط اسلام عدول کنند، آسیب‌زا خواهد بود.

او گفت: دشمنان در تلاش هستند مردم را از ولایت، دین و روحانیت جدا کنند، اما به فضل خداوند نتوانسته و نخواهند توانست گفت: موفقیت ۴۳ ساله انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه بوده است.

خاتمی با اشاره به درایت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مدیریت کشور و مقابله با توطئه‌های دشمن گفت: ایشان دوراندیش‌ترین رهبر جهان از نگاه افرادی است که چندان دیندار هم نیستند.

او گفت: در دوران جنگ تحمیلی با کشور‌های قدرتمند دنیا طرف بودیم، اما با وجود سختی‌ها به پیروزی رسیدیم و راز موفقیت دیروز، کلید موفقیت امروز هم هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.