همزمان با دهه کرامت انجام شد

برگزاری ملکوت هشتم درباغ موزه دفاع مقدس کرمان

همزمان با ایام دهه کرامت شب شعر «ملکوت هشتم» با شعرخوانی شاعران آئینی استان در جوار حرم شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد.

عباس نخعی مسئول کانون شعر و ادب رضوی در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی گفت: کانون شعر و ادب رضوی در استان کرمان نیز به منظور گسترش فرهنگ شعر ولایی و همچنین بهره گیری از ظرفیت عظیم شعر آیینی در توسعه و ترویج سبک زندگی رضوی اقدام به برگزاری شب شعر با موضوع خاندان عصمت و طهارت (ع) و با عنوان شب شعر ملکوت هشتم کرده است.

او می‌گوید: حضور شعرای کارآمد و باذوق استان کرمان در این مراسم را از نقاط قوت این محافل و موثر در پویایی حوزه شعر و ادب استان بود.

نخعی گفت: در کرمان این مراسم در محل باغ موزه دفاع مقدس با استقبال پر شور مردم و خادمیاران رضوی برگزارشد.

به گفته مسئول کانون شعر و ادب رضوی، در این مراسم هشت نفر از شاعران آئینی سروده‌های خود را در مدح و منقبت امام هشتم (ع) قرائت کردند.

او گفت: توجه به نشر و گسترش معارف الهی و فرهنگ اهل بیت (ع) نقش اساسی در مصون سازی جامعه در برابر آسیب‌ها و چالش‌ها دارد از این‌رو ضروری است برای حرکت در این مسیر از ظرفیت‌های موجود جامعه استفاده کنیم.

پیش از این در دهه آخر ماه صفر و شب شهادت امام رضا علیه السلام شب شعر ملکوت هشتم در گلزار شهدای کرمان و دیگر شهرستان‌ها برگزار شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار