یک کارخانه تولید شیرخشک نوزاد برای مقابله با بحران کمبود این ماده غذایی در آمریکا، تولیدات خود را از سر می‌گیرد.

پس از بالاگرفتن بحران کمبود شیرخشک در آمریکا، شرکت تولید شیرخشک نوزاد با نام «ابوت نوتریشن» (Abbott Nutrition) ضمن اشاره به لزوم برآورده کردن الزامات اف‌دی‌ای (سازمان غذا و داروی آمریکا) اعلام کرد تولیدات خود را در کارخانه «میشیگان» از سر خواهد گرفت.

به گزارش شبکه «سی‌بی‌اس» این شرکتِ آمریکایی در ماه فوریه (بهمن) پس از آنکه عفونت باکتریایی در ۴ نوزادِ مصرف کننده شیرخشک‌های آن گزارش شد، تعطیل شده بود؛ اما اکنون به دلیل بحران و کمبود شیرخشک در آمریکا، این شرکت با سازمان غذا و داروی آمریکا قراردادی را تنظیم کرده اند تا مراحل از سرگیری تولید شیرخشک از سر گرفته، شده و با بحران در آمریکا مقابله شود.

این شرکت اعلام کرد انواع مختلف شیرخشک بار دیگر تولید خواهند شد و انتظار می‌رود تا در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) اولین عرضه محصولات این کارخانه در بازار دیده شود.

این در حالی است که آمریکا با بحران کمبود شدید شیرخشک دست به گریبان است و دولت بایدن برای رفع این بحران تلاش می‌کند. از طرفی کمبود شیرخشک در آمریکا و تعطیلی کارخانه اصلی عرضه این محصول به دغدغه اصلی این روز‌های رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده است.

هفته گذشته دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد خطوط هوایی «یونایتد» در ۳ هفته آینده از فرودگاه هیترو به چندین فرودگاه آمریکا پرواز خواهد کرد تا ۳.۷ میلیون بطری شیرخشک انگلیس را وارد واشنگتن کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
یه چیزی بریزین تو شیر خشک بچه هاشون بمیرن چون اینام بزرگ بشن لنگه باباهاشون نژادپرست میشن
Netherlands
7891
۰۵:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اقای بایدن چرا پول شیر خشک بچه ها رو فرستادی اکراین که روسیه در کسری از ثانیه دود هواش کنه؟ جواب اطفال امریکارو چه جوری میدی؟ حالا عرق عراقی میدی بچه ها بخورن برن مدرسه کشتاردسته جمعی بکنن؟
آخرین اخبار