معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امام خمینی(ره) امام تنها دیروز نیست بلکه امام امروز و فردا و دورانهای مختلف است و شخصیت ایشان الگویی برای همگان خواهد بود.

سیدمحمد حسینی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان گفت: همانطور که پیامبر اکرم(ص) اسوه زمان هستند کسانی که پیرو ایشانند نیز الگو و اسوه خواهند بود.

او گفت: شخصیت امام خمینی(ره) بی‌بدیل است زیرا اینکه شخصیتی اینگونه وارد میدان شود و مردم را همراه کند و یک انقلابی را که این همه دشمن دارد به پیروزی برساند در تاریخ تکرار شدنی نیست.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: ما در طول تاریخ قیام‌های بسیاری داشتیم و در ۱۵۰ ساله اخیر قیام‌هایی رخ داده که همه سرکوب شدند.

او گفت: امام خمینی (ره) توانستند این انقلاب را به ثمر رسانده و به دست همه ما به امانت بسپارند و تا امروز خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب این پرچم را سرافراز نگه داشته اند.

حسینی گفت: پرچم انقلاب اسلامی مایه عزت و عظمت همه مسلمانان است و برای تمام جوامع اسلامی الهام بخش بوده که آنها هم می‌توانند مستقل و روی پای خود بایستند.

او گفت:  امام خمینی(ره) ویژگی‌هایی همچون ارتباط با خداوند داشت و قیام برای عزت و عظمت اسلام کرد قیامی که سبقه و رنگی الهی داشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:  ارتباط امام(ره) با خداوند باعث شد غیر خدا در قلبش هیچ شود و همه قدرت ها را هیچ بشمارد و  فرهنگ امام فرهنگ قرآن بود و یک عمر با آن مانوس شده بود ایشان به مضامین قرآن در مسائل شخصی، اسلامی و اجتماعی عمل می‌کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار