رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: دانشکده پرستاری مهاباد در حال افتتاح است و در مهر ماه امسال در این دانشکده، دانشجو پذیرش خواهد شد.  

ولی زاده گفت: تمامی مراحل ساخت دانشکده پرستاری به پایان رسیده است، تنها کارمحوطه سازی و انشعابات این مرکز باقی مانده است که به زودی به اتمام می‌رسد.

وی گفت: این دانشکده در زمینی به مساحت ۶ هکتار و ۷ هزار متر مربع و زیربنای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع تا حال حاضر حدود ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه برداشته است.

ولی زاده همچنین در خصوص پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد گفت: برای این پروژه در سفر ریاست جمهوری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد و زحمات نماینده دلسوز شهرستان که در ماده ۵۶ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب نمودند که در مدت زمان دو سال اسکلت این پروژه به اتمام خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: شهرستان مهاباد جز شهر‌های پرجمعیت استان بوده و نیز بلوک برای بعضی شهرستان‌ها است که با افتتاح این پروژه شاخص تخت بیمارستانی این شهرستان افزایش می‌یابد.

ولی زاده در خصوص بیمارستان قدیم شهرستان گفت: بیمارستان قدیم مهاباد بایستی بازسازی شود و افتتاح پروژه جدید به منزله حذف بیمارستان قدیم نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.