برای جذب بازماندگان از تحصیل انجام خواهد شد

ساخت ۲۸مدرسه شبانه روزی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارتقاء شاخص پوشش تحصیلی دانش آموزان ۲۸ پروژه شبانه روزی در قالب ۱۶۸ کلاس درس در استان در دست ساخت است.

میثم لک‌زایی گفت: ضرورت ارتقاء پوشش تحصیلی دانش آموزان در سیستان و بلوچستان و اهمیت جذب بازماندگان از تحصیل به عنوان دو مولفه مهم و تاثیرگذار در تغییر شاخص‌های آموزشی و تربیتی استان، وجود دارد.

او گفت: با همین رویکرد و با هدف تامین فضای مورد نیاز به ویژه در موضوع تجمیع روستا‌های پراکنده، در دو سال اخیر ۷ مدرسه شبانه روزی در قالب ۳۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۲۴ میلیارد ریال احداث و بهره برداری رسیده و هم اکنون نیز ۲۸ پروژه شبانه روزی در قالب ۱۶۸ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در دست احداث است.

مدیرکل نوسازی، مدارس سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: از جمله اولویت‌های این اداره کل توسعه فضا‌های هنرستانی و فراهم نمودن زمینه اشتغال دانش آموزان در آینده است که در این راستا در دو سال اخیر ۷ هنرستان در قالب ۵۹ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۵۵ میلیارد ریال احداث و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و هم اکنون نیز ۲۳ پروژه هنرستانی در قالب ۱۸۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۴۷۲ میلیارد ریال در دست ساخت می‌باشد.

به گفته  لک زایی: با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و بستر‌ها به دنبال توسعه فضا‌های هنرستانی و فراهم نمودن زمینه مهارت آموزی دانش آموزان در رشته‌ها و بخش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و کاردانش هستیم و اولویت کاری این مجموعه را بر این مهم گذاشته ایمو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار