بسیج رسانه خوزستان، دوره‌های آموزشی خبرنگاری، عکاسی و سواد رسانه‌ای در این استان برگزار می‌کند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: در تفاهم نامه بسیج رسانه کشور با دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی و تقویت جبهه رسانه انقلاب و ارتقاء سواد رسانه‌ای ویژه خبرنگاران استان برگزار می‌شود. 

سجاد بهمئی می گوید: فراگیر شدن رسانه در کشور و اهمیت فضای این عرصه به عنوان نگاه پر مخاطب، جامعه شهری و روستایی نقش بسیار مهمی در پدیده‌های اجتماعی دارد و به همین جهت آموزش افراد در جهت استفاده از این ظرفیت از اهداف اصلی بسیج رسانه است.

به گفته او بسیج رسانه استان با آگاهی از اهمیت عملکرد رسانه و تاثیر آن بر جامعه، ایجاد شد تا بار تعاملات در این عرصه برای انقلاب اسلامی را بر دوش گیرد.

بهمئی گفت: ثبت نام این دوره از ۱۵ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد و زمان آغاز کلاس‌های آموزش از ۱۰ تیرماه تعیین شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و در این دوره خبرنگاری، عکاسی و کلیات سواد رسانه، آموزش داده خواهد شد.

این مسئول مس گوید: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات و مدارک خود را به شماره تماس ۰۹۹۲۹۷۴۵۶۲۰ ارسال کرده و سپس ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گفته مسئول بسیج رسانه خوزستان؛ در پایان گواهی رسمی از دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.