مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون از برگزاری مسابقه شعر کوتاه و دلنوشته خورشید جماران به مناسبت ایام ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) خبر داد.

محمد جعفر شفیعی گفت: حضرت امام راحل (ره) با اخلاص، ایمان، ساده‌زیستی، مردم داری در عمل در واقع مجمع همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها بود و همه عمر خود را با کمال عزت و افتخار برای احیای دین و دستاوردها و ارزش‌های معنوی و انقلابی صرف کرد.

او گفت: آن چیزی که امام خمینی (ره) را از دیگران رهبران مذهبی ایران و جهان اسلام متمایز کرده بود، شجاعت و صراحت کلام او در کنار حق طلبی و آزادی خواهی ایشان برای بیدار کردن و آگاه کردن مردم ایران است.

شفیعی گفت: امروز وظیفه ما است که نسل‌های مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان را با شخصیت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و اهداف این انقلاب مردمی بهتر و بیشتر آشنا کرده تا نسل‌های مختلف با اهداف بزرگ انقلاب بزرگ اسلامی آشنا شوند و ادامه دهنده راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون گفت: اکنون انقلاب اسلامی ۴۳ سال است که با صلابت و استوار در مقابل تهدید‌ها و هجمه‌های دشمن ایستادگی کرده و ما باید در مورد حمایت از مستضعفان و ستیز با استکبار راه امام راحل را ادامه داده و این انقلاب را به ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) متصل کنیم.

او  هدف از برگزاری این مسابقه ادبی را آشنایی با سیره امام خمینی (ره) و  آشنایی نسل نوجوان و جوان با پیام جاوید بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه شعر کوتاه و دل نوشته تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را به آدرس zzp۲۵۸@gmail.com ارسال کنند که در پایان به ۱۰ اثر برتر جوایز نفیسی تعلق می گیرد.

منبع: شبستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار