نایب رئیس باشگاه هال سیتی:

نجات تیم به دست اللهیار رقم می خورد/ صیادمنش یک جنگنده واقعی است

تان کسلر گفت: اللهیار صیادمنش یک بازیکن ناجی و جنگنده تیم ما است.

به گزارش سایت «ملیت» ترکیه، "تان کسلر" نایب رئیس باشگاه هال سیتی درباره وضعیت اللهیار صیادمنش در تیم فوتبال این باشگاه گفت: اللهیار یک ناجی واقعی است، آجون ایلیجالی (مالک باشگاه هال سیتی) هم اعتقاد خاصی به او داشت. بازیکنی که به لیگ‌های کشور‌های مختلف سفر می‌کند، چنین پیشینه‌ای از خود به جای می‌گذارد، گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد، می‌تواند تیم را در یک بازی حساس تیم را نجات دهد. 

اللهیار صیادمنش مهاجم فنرباغچه است که فصل گذشته به صورت قرضی راهی هال سیتی انگلیسی شد. 

کسلر گفت: زمانی که این بازیکن به تیم اضافه شد، می‌خواست به تیم کمک کند. او مصدومیت جزئی داشت و به همین دلیل مدتی به میدان نرفت. اللهیار امید زیادی به ما داد و به طرزی باورنکردنی جنگید. او بازیکنی بسیار قوی و چابک بوده و پیشرفت زیادی کرده است. صیادمنش سال آینده کنارمان خواهد بود و از او انتظار داریم ما را به رده‌های بالای جدول و پلی‌آف صعود به لیگ برتر برساند.

نخستین گل اللهیار در هال سیتی در چارچوب هفته چهل و دوم چمپیونشیپ انگلیس در مصاف با کاردیف به ثمر رسید. 

نایب رئیس باشگاه هال سیتی در پاسخ به این پرسش که آیا در قرارداد صیادمنش بندی اجباری برای خرید وجود دارد یا خیر، گفت: بند اجباری ای وجود ندارد. ما رابطه بسیار خوبی با باشگاه فنرباغچه داریم و آن‌ها رویکرد و همکاری مثبتی نسبت به هال سیتی در پیش گرفته اند. ما بند معمولی خرید را در قرارداد گنجاندیم و مالک باشگاه فنرباغچه که به دنبال پیشرفت اللهیار بود، مسیرمان را هموار کرد. تا زمانی که این بازیکن در کنار ما پیشرفت کند، ما و فنرباغچه پیروز هستیم.

یاران صیادمنش با کسب ۵۱ امتیاز، مسابقات چمپیونشیپ انگلیس را در جایگاه نوزدهم جدول به پایان رساندند.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار