ثبت ۲۰ اختراع در حوزه بالینی با کمک اساتید طب نوین از دستاورد‌های مشترک دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هدف اصلی در همکاری‌های مشترک بین طب ایرانی و طب رایج کاهش آلام بیماران است، در واقع طب ایرانی و مکمل برای کمک به بهبود حال بیماران در قسمت‌هایی که طب رایج خیلی موفق نبوده است ورود پیدا می‌کند.

 سید کاظم فرهمند گفت: طرح و پروژه‌های کارازمایی بالینی با همکاری اساتید بخش‌های بالینی انجام می‌شود و در حوزه ثبت اختراعات نیز حدود ۲۰ اختراع از پایان نامه‌ها و پروژه‌های کار آزمایی به ثبت رسیده است.

او گفت: پژوهش‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی براساس کارآزمایی بالینی است، علاوه براین دانشکده طب ایرانی و مکمل مجهز به آزمایشگاه خوبی است و دارو‌های تولیدی در این آزمایشگاه مورد بررسی بالینی قرار می‌گیرد.

رئیس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشکده طب ایرانی و مکمل جز ۳ دانشکده برتر کشور در حوزه طب سنتی و مکمل است و در حال حاضر در این دانشکده ۲۷ دانشجوی طب ایرانی و ۱۲ دانشجوی طب سوزنی و چینی تحت تعلیم هستند و در حوزه طب ایرانی و مکمل نیز ۵۶ نفر تاکنون از این دانشکده دانش آموخته شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.