اعزام افزون بر ۱۲۰۰ دستگاه ناوگان باری سیستان و بلوچستان به بندر چابهار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از اعزام یک هزار و ۲۳۵ دستگاه ناوگان باری تحت پوشش این اداره کل به بندر چابهار از ابتدای امسال تا کنون جهت حمل کالای اساسی خبر داد.

 روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد گفت: با توجه به پهلوگیری کشتی حامل کالا‌های اساسی در بنادر جنوبی، از ابتدای امسال طی ۱۱ مرحله ناوگان تحت پوشش با همکاری شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات کالای شمال استان به این بندر مهم و استراتژیک کشور در این مدت اعزام شده است.

او می گوید: بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل ونقل عمومی به منظور تسریع در حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر جنوبی کشور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و خوشبختانه اقدامات ارزشمندی نظیر تسریع در توزین و خروج کالا از بنادر و انبارها، افزایش تجهیزات بارگیری و همچنین پرداخت به موقع کرایه در استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان وتسریع در حمل کالا‌های اساسی مورد توجه قرار گرفته است که نتایج آن در افزایش حمل کالا از این بندر می‌توان مشاهده کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: کمیته ویژه حمل ونقل کالا در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تشکیل شده است که علاوه بر جلسات مستمر با شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی کالا، وظیفه رصد و پیگیری لحظه‌ای از میزان سهمیه کالا، تعداد ناوگان اعزامی و ارسال گزارشات و اقدامات صورت گرفته را بصورت مستمر انجام می‌دهد.

کرد گفت: این بندر با توجه به موقعیت و جایگاه ویژه و اتصال به آب‌های آزاد و اقیانوس هند یکی از بهترین بنادر مهم ایران برای ورود انواع کالا‌های اساسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار