مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح واکنش سریع در ۲۰ شهرستان استان خبر داد.

حسن جهانیان گفت: طرح واکنش سریع راهداری (طوس) در مازندران با ۳۵۰ راهدار و بیش از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در ۲۰ شهرستان مازندران در حال اجرا  است.

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) و آغاز دهه کرامت طرح واکنش سریع راهداری از ۱۱ خرداد ماه در مازندران آغاز شده است.

او می‌گوید: از تمامی کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در راه‌های مازندران تردد می‌کنند، دعوت گردید مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها که رفعشان نیازمند اقدام سریع است، از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به راهداری این استان گزارش دهند.

به گفته جهانیان با توجه به دستورالعمل اجرایی این طرح، روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند، در خصوص اقدامات هشت گانه با موضوعات لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها، تکمیل علایم در پیچ‌های تند فاقد علایم کافی، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها در راه‌های اصلی و شریانی، حضور موثرداشته و با تجهیزات و امکانات در محل حادثه در کلیه راه‌های استان باید با قید فوریت اقدام کند.

روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری، نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.