مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: پرداخت اعتبارات بانکی امسال با افزایش چهار برابری از خرداد آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال در ایجاد اشتغال مددجویان به طور کامل هزینه شود.

کریم زارع با اشاره به اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی اشتغال‌زایی استان در سال گذشته، گفت: پرداخت اعتبارات بانکی امسال با افزایش چهار برابری از خرداد آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال در ایجاد اشتغال مددجویان به طور کامل هزینه شود.

او می‌گوید: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق اعتبارات بانکی و صندوق امداد ولایت انجام می‌شود که امسال اعتبارات بانکی در حوزه اشتغال‌زایی حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص تحقق شعار سال، اشتغال‌آفرینی برای مددجویان بیشتر به حوزه‌های مشاغل نوین و دانش‌بنیان سوق می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از جذب بیش از ۹۳ درصد اعتبارات سال گذشته خبردادو گفت: سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شد که حدود ۹ هزار مورد آن‌ها از طریق اعتبارات بانکی بوده است.

زارع ایجاد بیش از ۳۲ هزار فرصت شغلی امسال را نیازمند شرایط مهارت‌آموزی برای مددجویان دانست و گفت: افزایش سطح علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، ایجاد فرهنگ کارآفرینی و روحیه تلاش در مددجویان، برای رسیدن به زندگی بهتر و توسعه فرصت‌های شغلی، جزو برنامه‌های امسال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.