مقام روس: گزارش‌ها درباره بیماری پوتین کذب است

سفیر روسیه در رژیم صهیونیستی تاکید کرد پوتین در سلامت است و گزارش‌ها درباره وخامت حال او کذب است.

به گزارش پایگاه اینترنتی آو تایمز اسرائیل، سفیر روسیه در رژیم صهیونیستی گزارش‌های اخیر درباره احتمال بیماری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را رد کرد.

آناتولی ویکتوروف ضمن رد این گزارش‌ها خاطر نشان کرد: «می توانم بگویم که او (پوتین) هر روز در تلویزیون ظاهر می‌شود. سلامتی اش به او اجازه می‌دهد تا به کار مهم خود برای کشور ادامه بدهد».

نشریه نیوزویک روز پنجشنبه گذشته گزارش داد پوتین در ماه آوریل به سبب سرطان پیشرفته تحت درمان قرار گرفته است و در ماه مارس از یک سوء قصد جان سالم به در برد.

از ویکتوروف همچنین در خصوص اتهامات فزاینده در مورد جنایات جنگی سربازان روسیه در اوکراین، سوال شد و او این موضوع را به صراحت رد کرد و گفت: «هیچ گور دسته جمعی وجود ندارد، هیچ جنایت جنگی وجود ندارد و هیچ جنایت جنگی صورت نگرفته است».

پیش از این نیز سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، ادعاها مبنی بر ابتلای ولادیمیر پوتین به یک بیماری شدید را رد کرده و تاکید کرد افراد عاقل نمی‌توانند نشانه‌های نوعی بیماری یا عارضه را در او (پوتین) ببینند.ماه مارس گذشته دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته بود که وضعیت بیماری پوتین «بسیار عالی» است.

در همین راستا در سال ۲۰۲۰ نشریه سان در بریتانیا ادعا کرده بود که پوتین احتمالا به سرطان و پارکینسون مبتلا است. شایعه درباره بیماری پوتین پس از صدور دستور حمله نظامی به اوکراین در اواخر ماه فوریه، شدت گرفت. رسانه‌های انگلیسی پیش از این و در راستای تشدید جنگ رسانه‌ای علیه روسیه بابت شروع جنگ اوکراین مدعی شده بودند با توجه به بیماری شدید پوتین، برخی نزدیکانش در صدد کودتا علیه وی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۱۶:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
روسیه دوستی اش را به ایران اثبات کرد. دشمن دوست ایران دشمن ایران است. کسی که دشمن ایران است اصلا ایرانی نیست. نوکر اجنبی است. نوکری اجانب برای بعضی دکان بازار شده. هر از چند گاهی خودشان را به نحوی نشان میدهند. و شناسایی میشوند. مجازات خیانت به کشور هم معلوم است. گندم زگندم بروید جو زجو از مکافات عمل غافل مشو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
سالمه با فکربه اکراین حمله کرده...اگه مریض بود مثلا به یه جای پرت حمله می کرد...اتم میزد قلب امریکا
Germany
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
انشااله پاداش جنایتهاش رو میخواد بگیره
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۲:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
من از پوتین حمایت میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
همین که بدون دلیل منطقی به اوکراین حمله کرده و مرتکب جنایات جنگی علیه مردم عادی شده : خودش نشانه بیماری روانی و روحی اوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
ایشالا زودتر بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
مزگ بر دیکتاتورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
سقط برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
پوتین باباتونه انقدر حمایت میکنین ازش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
حمایت کجا بود دقیقا؟ چش بسته غیب میگی
آخرین اخبار