مسئول برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی در خوزستان گفت: در شهر اهواز، حدود ۵۰ برنامه، در رامشیر، ۱۰ برنامه و در برخی شهر‌ها مثل هفتکل و شوش ۲ برنامه سه‌شنبه مهدوی در سطح شهر اجرا می‌شوند.

اعظم‌السادات رضوی گفت: هدف ما در برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی این است که حضرت حجت بن الحسن (عج) را به مردم بشناسانیم و مهر به امام را همه‌گیر سازیم. با توجه به فعالیت فرقه‌های نوظهور و تصورات نادرستی که درباره امام القا می‌شود، برگزاری چنین برنامه‌هایی ضرورت پیدا می‌کند.

او می‌گوید: تلاش ما این است که برنامه‌های مهدوی را مانند برنامه‌های محرم و صفر مردمی کنیم، به نحوی که خود مردم به صورت خودجوش پای کار بیایند.

مسئول برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی در خوزستان گفت: برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی شامل قرائت قرآن، سخنرانی مهدوی، ایستگاه کودک و امام مهربان (غالبا در قالب نقاشی) و برگزاری مسابقه‌های انشا، مقاله نویسی و ... است. فعالیت‌های دیگر، چون نذر‌های فرهنگی و کمک به نیازمندان نیز به ابتکار مسئولان گاهی در این برنامه گنجانده می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، فضای برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی غالبا پارک‌ها، حسینیه‌ها و مساجد است و به تازگی در برخی مدارس، دانشگاه آزاد و دانشگاه شهید چمران اهواز نیز برگزار می‌شود.

خانم رضوی گفت: سه سال است که این طرح به صورت مستمر در خوزستان در حال اجرا است و پیش از آن به صورت محدود در برخی نقاط استان اجرا می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار