معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از آغاز دهه کرامت تاکنون، روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر و مسافر وارد مشهد می‌شوند.

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد گفت: طی سه روز تعطیلی اخیر خردادماه امسال شاهد حضور پر رونق مسافران بودیم که مشهد برای میزبانی از این مسافران آمادگی کامل دارد.

 معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: هرساله در ایام دهه کرامت شاهد حضور گسترده زائران در مشهد هستیم، امسال نیز با توجه به گذر از دوران شیوع ویروس کرونا شاهد رونق دوباره این استقبال می‌باشیم.

او گفت: در شرایط غیر پیک شاهد ورود روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ هزار زائر به مشهد هستیم که هم‌اکنون این میزان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز رسیده است که با توجه به عدم پایان امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس هنوز شاهد اوج حضور زائران نیستیم.

گنابادی نژاد گفت: پیش‌بینی می‌شود اوج پیک ورود مسافر به مشهد مقدس همزمان با میلاد امام رضا (ع) باشد که در این روز پیک مقدماتی ورود به سفر‌های تابستانی را داریم.

 معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون حدود ۹۰ درصد ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی در مشهد تکمیل شده است و برای میلاد امام هشتم (ع) نیز آمادگی کامل میزبانی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.