اعزام ۶ کاروان زیارتی از استان همدان به حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان همدان از اعزام ۶ کاروان زیارتی ازاین استان به حج تمتع خبر داد.

حمیدرضا واحدنژاد در دیدار کارگزاران حج با نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ۸۱۰ زائر در قالب ۶ کاروان زیارتی از استان همدان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

او گفت: با توجه به اعلام دیرهنگام عربستان مبنی بر پذیرش ۵۰ درصد متقاضیان حج و اعزام ۳۰ هزار نفر از ایران، به سرعت کاروان‌های زیارتی اقدام به پذیرش حجاج کردند و جلسات آموزشی آغاز شده است.

مدیر حج و زیارت استان همدان  گفت:  پرواز‌ها مستقیم از همدان و از هفته اول تیر خواهد بود و حاجیان کردستان هم از فرودگاه بین المللی شهدای همدان پرواز خواهند کرد.

واحدنژاد گفت: کسانی که امسال به سرزمین وحی اعزامی می‌شوند درسال‌های ۸۵ و ۸۶ در بانک ملی ثبت نام کرده و بایستی سال ۹۹ برای اعزام ثبت نام می‌شدند که به دلیل شیوع کرونا لغو و به مدت دوسال به تعویق افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان هم در این نشست حج را بهترین فرصت برای زدودن گناهان از روح آدمی و رسیدن به عرفان معنوی بیان کرد و گفت: افرادی که توفیق زیارت خانه خدا را پیدا می‌کنند باید با انجام اعمال شایسته، خود را در زمره بهترین بندگان خدا قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با اشاره بر اهمیت حج گفت:طواف به دور خانه خدا باید افراد را به شایسته‌ترین درجه معنویت و عرفان رسانده و تحول اساسی در حاجیان ایجاد کند.

برچسب ها: حج تمتع ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار