دستگیری دو نفر دیگر از عوامل تیراندازی در ارومیه

معاون سیاسی فرماندار ارومیه گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس انتظامی و سپاه، در کمترین زمان ممکن دو نفر دیگر از عوامل تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

جعفر ظرف فروش ضمن تقدیر از سرعت عمل پلیس امنیت و آگاهی و همچنین نیروهای سپاه ارومیه و ورود دادستانی در دستگیری عوامل تیراندازی در ارومیه گفت: ساعاتی پس از درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان ارومیه ماموران انتظامی چهار عامل این درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و سپس با افزایش تعقیب و مراقبت دو نفر دیگر از عوامل این رویداد بازداست شدند تا تعداد نفرات دستگیر شده به ۶ نفر برسد.

معاون سیاسی فرماندار ارومیه می گوید: موضوع این درگیری بر سر اختلاف خانوادگی بوده است و در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و سه قبضه سلاح جنگی و شکاری از متهمان کشف و ضبط شده است.

ظرف فروش گفت: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

شب گذشته سرنشینان چند خودرو با هم در خیابان آزادگان درگیر می‌شوند که سرنشینان خودروی سواری پژو با سلاح گرم به طرف مقابل یعنی سرنشین یا سرنشینان خودروی پرادو مشکی شلیک می‌کنند که در اثر آن سه نفر زخمی و راهی بیمارستان می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
رسیدگی کنید ارومیه شده تگزاس یعنی چی آخه امنیت نداریم لطفا قاطعانه برخورد بشه که دیگه کسی همچین غلطایی نکنه