معاون جهاد کشاورزی قزوین گفت: تاکنون ۱۲۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های استان که آرد یارانه‌ای از دولت دریافت می‌کنند، نصب شده است.

مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تلاش می‌شود کارتخوان‌های هوشمند تا پایان هفته آینده در تمامی نانوایی‌های دولتی پز استان قزوین نصب و راه اندازی شود.

وی گفت: یک هزار و ۶۱۴ واحد نانوایی در استان قزوین مشمول نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند هستند.

این مسئول گفت: از ابتدای اجرای این طرح نظارت و بازرسی‌ها از نانوایی‌ها افزایش یافته و مشکل خاصی در این خصوص گزارش نشده است.

رحمانی ادامه داد: نصب کارتخوان‌های هوشمند و فروش نان به شکل هوشمند به شکل پایلوت و آزمایشی از ابتدای خرداد ماه در قزوین آغاز شده و به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی گفت: با اجرای این طرح نظارت‌ها بر فعالیت نانوایی‌ها افزایش می‌یابد و از فروش خارج از شبکه آرد یا قاچاق آن جلوگیری می‌شود و همچنین ساعات فعالیت و تعداد فروش نان به شهروندان مشخص است و در قبال نان فروخته شده به نانوایان، هزینه آرد داده می‌شود.

با اجرای این طرح نرخ نان هیچ گونه تغییر و افزایشی پیدا نکرده و تنها شهروندان باید وجه نان را به شکل غیرنقد و با عابر بانک‌های خود از طریق کارتخوان‌های هوشمند پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار