فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق قطعات ومحتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دام قاچاق در "روانسر"کشف شد

فرمانده انتظامی "روانسر" از کشف ۲۶۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

ایمان مرادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان "روانسر" حین گشت زنی به ۳ دستگاه کامیون حامل احشام، مشکوک و آن‌ها را جهت بازرسی متوقف کردند.

ماموران در بازرسی‌های صورت گرفته ۲۶۰ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف کردند.

۳ نفر در این خصوص دستگیر و آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

غضبان احمدی فرد گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت مغازه و قطعات خودرو در شهر سنقروکلیایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۱ شهید بهشتی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت مغازه و قطعات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه کیونانات حین کنترل خودرو‌های عبوری در روستای پیرمحمد به یک دستگاه خاور مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

احمدی فرد گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.