خانواده پرجمعیت نرماشیری میزبان پرچم متبرک امام رضا(ع)

کاروان خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک رضوی راهی منزل زوج جوان نرماشیری شدند که هشت فرزند دارند.

خادمان حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در شهرستان نرماشیر این بار به دیدار خانواده‌ای رفتند که در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش فرزند آوری و افزایش جمعیت و علی رغم سن کم، دارای هشت فرزند هستند.

حمید رکن آبادی جوان ۳۱ ساله نرماشیری و همسر ۲۹ ساله اش دارای هشت فرزند هستند و خانواده‌ای جوان و پرجمعیت محسوب می‌شوند که توفیق میزبانی از پرچم متبرک امام مهربانی نصیبشان شد.

امام جمعه شهرستان نرماشیر ضمن دیدار با این خانواده می‌گوید: امروز طبق بیانات رهبر انقلاب اسلامی امر فرزندآوری یک مقوله مهم و اساسی در کشور به شمار می‌رود و ما باید در این زمینه حامی و پشتیبان جوانان را در امر ازدواج و فرزند آوری بوده تا جامعه به سوی جوانی حرکت کند.

حسن نژاد مسئول کاروان خدام رضوی در شهرستان نرماشیر نیز با ابراز خرسندی و خوشحالی از آشنایی و دیدار با این خانواده گفت: باید خانواده‌هایی همچون خانواده رکن آبادی تشویق شوند تا امر فرزندآوری در جامعه برای آحاد مردم مهم تلقی شود.

به گفته او، به برکت حضور پرچم متبرک امام رضا علیه السلام و به پاس قدردانی و تشویق خانواده رکن آبادی، این خانواده به زودی مهمان امام مهربانی در مشهد مقدس شده و با همسر و فرزندان خود به زیارت علی بن موسی الرضا (ع) می‌روند.

در این دیدار خدام رضوی و دفتر امام جمعه پیگیر مشکلات این خانواده شدند و هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده رکن آبادی از طرف دفتر امام جمعه نرماشیر تقدیم شد.

برچسب ها: پرجمعیت ، خادمان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار