۱۰۰ کاروان، حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در کشور هستند

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در میاندوآب گفت: ۱۰۰ کاروان در قالب کاروان های «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در کشور فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام علی توسلی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین زیارت پرچم متبرک ثامن الحجج (ع) توسط مردم مومن و دوستدار اهل بیت (ع) میاندوآب که در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: تعداد این کاروان‌ها در استان‌ها بنا به اقتضای هر استان متفاوت است به طوری که در برخی سه، چهار و در برخی استان‌ها از جمله آذربایجان‌غربی ۲ کاروان حضور دارند.

او گفت: هدف از سفر معنوی این کاروان های در کشور، گرداندن پرچم مقدس امام رضا (ع) در شهرها و روستاهای مختلف و پراکنده کردن عطر آن امام رئوف است.

او گفت: همچنین کسانی که توفیق نداشتند در این ایام زائر امام رضا (ع) باشند از راه دور حرم مطهر آن حضرت را زیارت می کنند.

حجت‌الاسلام توسلی با بیان اینکه زیارت به معنای اتصال قلبی با امام معصوم (ع) است، گفت:هر کجا این اتصال برقرار شود اتصال قلبی برقرار می‌شود و به برکت نگاه پدرانه و مهربانانه امام رضا (ع) بسیاری از گره‌ها و گرفتاری‌های زندگی افراد برطرف می‌شود.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید گفت: کاروان زیر سایه خورشید در مراکز مختلف از جمله زندان‌ها و بیمارستان‌ها حضور می‌یابد که بیماران و مددجویان با زیارت و مشاهده پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) روحیه معنوی پیدا کرده و زمینه‌ای برای شفای همه آنها شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.