رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: ورزش زورخانه‌ای در استان‌ها تقویت می‌شود.

مهرعلی باران‌چشمه عصر سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در استان‌های مختلف توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است.

او  با اشاره به بهبود جایگاه این فدراسیون در بین سایر فدراسیون‌ها اضافه کرد که در سال ۹۹ این فدراسیون در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان بین ۵۱ فدراسیون در جایگاه ۴۶ قرار گرفت.

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی می‌گوید: فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با تلاش انجام شده در سال ۱۴۰۰ بین ۱۵ فدراسیون نخست کشور قرار گرفت.

باران‌چشمه گفت: در بعد اعتبارات نیز این فدراسیون از بودجه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در سال ۹۹ برخوردار بود که امسال بودجه فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به بیش از ۱۸ میلیارد تومان رسیده و در جایگاه پنج فدراسیون برتر در بعد اعتبارات وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

او بیان کرد که با توجه به قدمت ۹۰۰ ساله ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در تاریخ به دنبال ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی در استان‌های مختلف هستیم.

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اعلام کرد که با تعامل صدا و سیما تمام رویدادهای ورزشی این رشته به‌صورت زنده از شبکه‌های سراسری سازمان صدا و سیما پخش می‌شود.

باران چشمه گفت: تفاهم‌نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ترویج این رشته بین اقشار مختلف جامعه منعقد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.